
Prilagodljiv dizajn web strane predstavlja web dizajn koji omogućava optimizovano prikazivanje, jednostavno korišćenje, čitanje, i kretanje kroz web sajt koji će biti pregledan na različitim uređajima. Zapravo to je tehnika koja nam omogućava da jednu web stranicu pregledamo na raznim uređajima, različitih rezolucija. Pregledanje veb stranice koja nema prilagodljive karakteristike na uređajima sa manjom rezolucijom može biti komplikovana. Da bi korisnik došao do traženih informacija deo svog vremena izgubiće kretajući se kroz samu stranu (skrolovanje, zumiranje, pomeranje). Pri kreiranju prilagodljivih web strana sadržaj se prilagođava različitim širinama uređaja i na taj način pruža korisnicima jednostavnije korišćenje.

Nudi bolje korisničko iskustvo - jedna od najočiglednijih prednosti responsive dizajna.
Smanjuje vreme potrebno za upravljanje - ako Vaš sajt nije responsive, moraćete da imate više verzija koje će raditi na mobilnim telefonima, tabletima, destop račurarima, itd. Dizajniranje jednog sajta sa responsive dizajnom će omogućiti da napravite izmene za sve verzije odjednom.
Omogućava da pratite ko posećuje Vaš sajt - na osnovu klikova možete videti kolika je posećenost.
Poboljšava SEO - obezbeđuje da ne delite klikove na više sajtova. Takođe, ako Google pronađe da je sadržaj sa vašeg sajta dupliran na više mesta, to će negativno uticati na vaše SEO rangiranje.
Google AdWords je sada dosta unapređen što znači da je jednako ciljanje uređaja, bez obzira da li je korisnik na tabletu ili laptop/deskpop uređaju. Ovo znači da sajt koj je dizajniran responsive može koristiti istu odredišnu stranicu i za tablete kao i za ostale ne-mobilne verzije, što olakšava upravljanje vašim PPC kampanjama.
Smanjuje vreme potrebno za upravljanje - ako Vaš sajt nije responsive, moraćete da imate više verzija koje će raditi na mobilnim telefonima, tabletima, destop račurarima, itd. Dizajniranje jednog sajta sa responsive dizajnom će omogućiti da napravite izmene za sve verzije odjednom.
Omogućava da pratite ko posećuje Vaš sajt - na osnovu klikova možete videti kolika je posećenost.
Poboljšava SEO - obezbeđuje da ne delite klikove na više sajtova. Takođe, ako Google pronađe da je sadržaj sa vašeg sajta dupliran na više mesta, to će negativno uticati na vaše SEO rangiranje.
Google AdWords je sada dosta unapređen što znači da je jednako ciljanje uređaja, bez obzira da li je korisnik na tabletu ili laptop/deskpop uređaju. Ovo znači da sajt koj je dizajniran responsive može koristiti istu odredišnu stranicu i za tablete kao i za ostale ne-mobilne verzije, što olakšava upravljanje vašim PPC kampanjama.
Nekoliko razloga zašto treba koristiti responsive dizajn